tisdag, oktober 16, 2007

Vinnaren i Luella-tävlingen

Och vinnaren i Luella-tävlingen är...Mikaela Ekström från Svalöv.
Hennes vinnarmotivering:

Varför jag vill vinna portmonnän?Ja, det är ju så att jag är av storlek större, och kan alltså inte komma i Luellaklänningarna som jag drömmer om. Men jag ska kämpa med vikten nu så kanske det funkar till våren! Tills dess hade det varit jättekul att få det fina hjärtat både som belöning för att man försöker, men också för att sporras eftersom den kommer att få mig att tänka på den rosa klänningen!

Grattis Mikaela, vi sänder ut portmonnän imorgon bitti.
Tack alla ni andra för era bidrag (135 tävlanden)
Håll gärna utkik framöver för fler tävlingar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack tack tack! :]

Anonym sa...

bra motivering och helt kalrt en värdig vinnare!! kram