torsdag, oktober 11, 2007

Vinn Luella-portmonnä!

Visst är den söt den lilla hjärtformade portmonnän? Nu kan den bli din!
Det enda du behöver svara på är den enkla frågan:
Vilket/vilka märken saknar du på Shopaholic.se
samt motivera varför just du vill vinna en Luellaportmonnä.

Vinnaren utses av mig och Cecilia och vårt beslut kan ej överklagas. Maila in ditt svar senast måndag 15e oktober kl 15:00. info@shopaholic.se
Vinnaren meddelas per mail och outas även här i bloggen på måndag eftermiddag.
Lycka till!

6 kommentarer:

Anonym sa...

nu har jag tävlat! :]

Anonym sa...

Jag är då dålig på motiveringar, men ett märke jag skulle vilja se är Vince:) Skriver det här istället för att maila och hoppas ni ser.

Anonym sa...

Jag skulle bli överlycklig om ni tog in siwy jeans. I modell hannah och michelle.

Anonym sa...

vad hände med sass&bide?

Tarus magazine sa...

Mikaela: Vad bra!

Anonym: Vince är bra, ska kika på det.

Anonym: Jag måste vara efter, har aldrig hört talas om Siwy förut? Ska kolla upp!

Anonym: Sass&Bide är fotade och klara och kommer upp i helgen!

Anonym sa...

jag tävlade inte men jag skulle gärna se om ni kunde få in karen walker, det hade varit toppen!