måndag, oktober 15, 2007

Vi söker modell för vår nya lookbook - vinn 3000 kr att handla för på Shopaholic!

Från den ena tävlingen snabbt till den andra. (vinnaren i Luella-tävlingen kommer upp ikväll!)
Nu söker vi en modell för vår kommande "streetstyle-lookbook".
Uppgiften är enkel, sänd in en helkroppsbild på dig själv i din egna favoritoutfit till info@shopaholic.se innan fredag kl 15:00 om du vill ha chansen att synas i vår kampanj här i bloggen och i webshopen. Du skall vara tillgänglig för fotografering på lördag denna vecka och som tack för hjälpen får du plocka ut valfria plagg ur vårt sortiment för 3000 kr.
Glöm ej skicka med din skostorlek, klädstorlek och dina kontaktuppgifter.
Vi hoppas på massor av fina svar! Lycka till!

Klänningen på bilden kommer från J Dauphin och finns att hitta i webshopen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad fin klänning!Fast det är nåt fel med shopaholic,det öppnas inte:(

NADIN

Tarus magazine sa...

Prova att klicka in på länken i inlägget. Där ska det gå.

Ja, klänningen är fantastisk!

Anonym sa...

Jag tycker Sofia ska vinna.

Anonym sa...

det är klart att sofia ska vinna

Anonym sa...

är fotograferingen i sthlm eller?

Anonym sa...

Gaaaaah vad roeligt! Och gaaah igen, jag vill ju vara med. Eg... nu måste jag springa och klä på mig och sedan fotelifota! :D

Tarus magazine sa...

Mikael och anonym: Eh, kankse inte så bra om någon som jobbar på Shopaholic vinner:)

Anonym: Ja, fotograferingen är i Stockholm.

Kajsa: Vad kul, gör det!

Anonym sa...

Men ååååh. Hade inte min pojkvän kommit och hälsat på i Norrköping i helgen hade jag lätt gjort ALLT för att vinna! :) Vill ni ha en kameragalen tjej till något annat någon gång är det bara att höra av er...