fredag, oktober 26, 2007

Höstplanering

Fan vad tråkigt. Skulle varit i Dubai den här veckan men på grund av alldeles för mycket jobb att fixa med här hemma, så har den resan fått ställas in. Hoppas på att komma iväg i slutet av November istället. Tur att min vän bor där så att jag är välkommen när som helst. Istället är jag hemma och jobbar och jobbar. Det är jag och Shopaholic helt enkelt, ingen tid till annat. Så just precis när jag sitter och planerar och funderar över hur jag skall få min tid att räcka till till allt den behövs till, så får jag en inbjudan till en weekend i Paris i mitten av November. Av den snygga adokaten på flygplatsen, remember?. Typiskt av honom att välja ett tillfälle då jag verkligen inte har tid, men en weekend måste jag väl kunna unna mig. Det är kanske inte varje dag man blir bjuden på en weekend i Paris trots allt..

Nu: tillbaka till showroomet och förhoppningsvis träffa fler shoppingsugna tjejer!

Imorgon: Hem till Göteborg för Amandas födelsedagsmiddag!

Skulle legat på en het strand i Dubai just nu, istället sitter jag här. Blek, i min palestinasjal i Humlegårdsparken....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du för skinnjacka på dej?? //peace in middle east!

Tarus magazine sa...

Jackan är från Mike&Chris