torsdag, juni 14, 2007

Amanda

Amanda är en väldigt god vän till mig. En sån där väninna som man kan ringa närsomhelst på dygnet och undra om man ska hitta på något när man är uttråkad. Ska vi dra till Köpenhamn över helgen, eller åka med västkustska skaldjur över halva Sverige för en skärgårdsmiddag eller bara gå över till Locatelli och dricka några flaskor skumpa? Ok, ses där om tio. En underbart galen polsk partybrud som jag haft alldeles för många galna nätter med i mitt liv. Hon är som en drog för mig. Trots att vi vet att vi triggar igång varandra till alldeles för många sena nätter (tidiga mornar) och fullständig galenskap så slutar vi aldrig med att dra med varandra ut på dumheter. Bild från igår. Och dagens låt.

7 kommentarer:

Bambie sa...

Mm alla behöver en 'party twin'!!

Anonym sa...

Underbart att ha såna vänner. Hoppas allt är bra med dig annars Taru? Tack för sist ja. Nu är jag i Finland i stugan och som du vet så är det inte så mycket att göra här.. Men hoppas du inte har det alltför stressigt och så hörs vi snart :)

Anonym sa...

haha, härligt kort! Bra med rean förresten! /Anna

Anonym sa...

älskar din blogg. Jag gillar verkligen när du skriver så här personligt. fortsätt så!

Tarus magazine sa...

Bambie: Eller hur!

Laura: Jotack, det är bara fint med mig. Tack själv, alltid lika kul att se dig! Ha det så bra nu i finland så hörs vi!

Anna: Ja rea är bra.

Lina: Tack söta vad gulligt av dig!

Anonym sa...

Vem är killen då? :)

Tarus magazine sa...

Ladyjo: Olivier, en vän till oss.