lördag, mars 17, 2007

I love it all..

Gårdagen var trevlig och lika bra att fortsätta när man känner sig på topp. ehe..
Nu iväg på middag och sen utgång. Så mycket privata middagar nuförtiden. Jag älskar middagar och jag älskar att det äntligen börjar bli vår. En annan sak jag älskar är miniklänningar och om de kommer från mitt nya favoritmärke by Petrine L så älskar jag dem ännu mer. Idag har jag dessutom hittat jackan i mitt liv, den är så jäkla snygg att jag inte vet vad jag ska göra, jag ÄLSKAR korta svarta paljettjackor. Den här är perfekt och passar perfa med mina nya lackskor. Jackan finns på Mango för ynka 399 pix.

Trevlig kväll på er alla!


Haha...seriösa miner jag lyckas få på korten..vi bryr oss inte om dem, ok.

8 kommentarer:

Anonym sa...

fasen vad snygg du är Taru! Ville bara säga att din blogg är skitskoj och tack för att du är så vänlig när man ställer frågor ang. shopaholic och utbudet/storlekar m.m. massa cred ska du ha!

Anonym sa...

Hej, jag behöver tips om bra musik. Du som har så bra musiksmak kanske kan lista din favoritartister, om du har tid;)

Anonym sa...

jag såg dig på tranquilo igår kväll:) snygg salsauppvisning fick vi också! / Anna M

Anonym sa...

När kommer by Petrine L ut i nätshoppen?

Tarus magazine sa...

Julia: Tack så mycket! Såklart jag är vänlig mot mina kunder annars hade jag kanske inte haft några:)Tack för värmande kommentar!!

Anna: Kan lägga upp en favoritlista i veckan. Så länge finns några av mina favoriter i högersplaten i bloggen.

Anna M: Varför kom du inte fram och hälsade?! Ehe.. det vart jäkligt mycket dans igår.. hoppas det såg ok ut efter alla passionsmojitos...

Anonym: Skulle kommit upp nu under kvällen men programmet har strulat så det kommer så fort alla bilder är redigerade och klara. Senast imorgon dock.

Anonym sa...

Skitsnyggt!!

Tarus magazine sa...

Mia: Tack!

sus sa...

Fint antrekk, og fantastisk hår! Det kledde du godt:)