söndag, mars 18, 2007

Helguppdatering.

Vilken helg. Igen. Helgen avslutades perfekt med en solig lördagspromenad på stan, shopping av bla superunderbara paljettjackan som invigdes igårkväll. Sedan skön fika med FannySoho. Efter det snabbt hem och svida om för fantastisk middag för tre hos Lina i kanske Göteborgs (Sveriges?)vackraste och läckraste sekelskiftslägenhet med gott sicilianskt rödvin, italiensk 70-tals film av den mer bisarra, tragikomiska sorten (de fula, skitiga och elaka av Ettore Scola. -Se den.), ännu mer mat, vin, choklad och James Brown innan vi mötte upp ett större gäng på Tranquilo för en svettig natt av passionsmojitos och salsa. Därefter borde jag ev. åkt hem men så blev det ju inte. En perfekt helg avslutades på perfekt sätt.
Jag har under kvällen försökt få upp bilderna på de nya fina plaggen från by Petrine L, men adminprogrammet strular så de verkar som om de får vänta till imorgon. Lika bra så kan jag gå och lägga mig i min stora, sköna säng och kolla på Gudfadern...nice.
Ses imorgon!

Inga kommentarer: