fredag, september 28, 2007

Svart fredag

Jo jag vet att jag borde haft på mig något rött idag, men hjärnan hängde inte riktigt med när jag steg upp kl 6 imorse. Trots alla påminnelser via sms och en pik av min PT imorses så är jag helt svartklädd. Får väl köra med röd klänning ikväll på middagen. Idag är en hektisk dag as usual. Möten, möten och möten och sent ikväll kommer Cecilia upp från Götet. Så till helgen blir det, (förutom att träffa er som kommer och hälsar på!) att planera för kommande inköpsresa till Paris och planering av våra snart kommande megaprojekt som är i görningarna. Trevlig helg till er alla!

Bild: Hallå, whats up with the pose? Tröjklänning Monki, Skärp by Petrine L, Lackskor Zara, Väska Botkier.

2 kommentarer:

Anonym sa...

you look good, and you wear it well. black is your color darling! pussar från din vän, som HEMSKT gärna vill vara med dig helst varje helg och ha det skoj, som bara vi två kan. love!

Tarus magazine sa...

sweet fanny, saknar dig. Flytta till Sthlm NU! Puss