torsdag, september 27, 2007

Luella

Hello. Hur snygg är inte den här t-shirten från Luella? Den finns hos oss nu. Kom förbi i helgen och prova den vettja! Den plus mycket annat fint från Luella finns nu hos oss. Kommer upp i webshopen nästa vecka.

Jag och min nya snygga klänning från Sass&Bide var förresten igår på invigningen av PUBs nya våningar. Fantastiskt fräscht koncept med mode, konst och annat smått och gott i en lyxig blandning. Idag öppnad butiken för allmänheten, så glöm inte att gå förbi och spana in!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hittar den inte i webbutiken eller ser jag helt fel??

Tarus magazine sa...

kanske för att den inte kommer upp förrän nästa vecka i webshopen. Som det står i texten! Hehe

Anonym sa...

Meh! Jag vill ha en, men jag är ju tyvärr fast här i Göteborg. Livet är orättvist :P

Anonym sa...

Hur mycket kostar den ? Kan man komma förbi och köpa den kanske ? :)

Tarus magazine sa...

Ja det går bra, 1099 kr kostar den.
Maila mig när du vill komma förbi så bokar vi in ngt!