torsdag, mars 15, 2007

Snart är det helg igen...vart tar dagarna vägen??


Dåligt med bloggande idag men shit vilken effektiv dag för övrigt. Massor av nya plagg är fotade och kommer upp under helgen och nästan alla nya kollektioner är färdigbeställda och klara inför hösten, det ser sjukt bra ut kan jag säga med massor av helt oemotståndiga märken och plagg. Nu ska jag och min nya sköna H&M-farfarströja i storlek XL lämna kontoret för några öl i trevligt sällskap.
Vi ses imorgon igen, förhoppningsvis med alla de supersnygga plaggen från by Petrine L. Trevlig torsdagskväll på er!

3 kommentarer:

therese edberg sa...

Lika exciting som alltid med dina nyheter. Hoppas på din invigning inom snar framtid så man kan få känna och klämma lite på allt fint=)

Smartasmia sa...

Vilken fining till Taru i dagens där:-) Och spänning med leveranser!

Tarus magazine sa...

Therese: Jag längtar också till invigningen, snart snart:)

Mia: Tacktack. Såg att du inhandlat primern jag tipsade om, hoppas du blir lika nöjd som jag!