söndag, mars 04, 2007

Shopping, party och visingar....

Dåligt med bloggning härifrån och jag har fortfarande inte fått in ett enda inlägg och det beror förstås på att vi har så otroligt tajt schema och i princip bara hinner hem till hotellet för att byta om och direkt ut på nästa event. Fullständiga rapporter kommer därför så fort vi kommit hem och hinner smälta alla intryck som vi fått härifån. Bissart nog så fick vi ett sms i torsdagsnatt om att FlyMe har gått i konkurs och att vårt flyg därför är inställt, (kanske därför de var så generösa med biljetter, för att de visste vad som komma skulle..ehe..) men det verkar ordna sig för oss på ett smidigt sätt ändå och vi får dessutom en extra dag här i sköna Paris.

Mycket diskussion längre ner ang Sofia's vinst och vinstregler-uttänjning på gränser och annat och allt jag hinner säga i den diskussionen just nu är att jag inte kunnat hitta en mer lämplig resepartner. Sofia är verkligen jordens gulligaste tjej och hon har flytit med i mitt arbete helt exemplariskt på de möten vi hittills avverkat. Att hon inte är 20 förrän om några månader spelar för mig noll roll eftersom jag redan i hennes svarsmail förstod att hon var mognare än så och jag är glad att hon chansade, trots att hon inte direkt hade åldern inne.

Utöver alla de visningar och möten vi avverkat så har vi hittills hunnit med både shopping, goda middagar och en del fester. Igår var vi tex på ett fashion party på rue Boissy d’Anglas där vi bla hängde med Nicholas K's Christopher (det är även han som är modellen på Nicholas Ks hemsida)och überroliga David och Martin. (David&Martin's smycken kommer förresten inom kort till Shopaholic)

Nä, nu måste vi tyvärr skynda oss iväg igen, en ny dag väntar med nya spännande äventyr och vi återkommer så fort vi får en stund över. Vi har även tagtit massor med bilder som ni får se så fort vi kommit hem.

/Taru


Martin, Chris och David sent igår natt..


Sofia med sitt nya kap-en fantastisk, fransig bag från Prada.
Jag och JoshBuddha Bar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle också ha tagit chansen, attans ! :) Det hade vart nått att berätta för alla snorkiga klasskamrater på textil, haha :) Läser mode/design sista året på gymnasiet ! Ser fram imot fler tävlingar ! kram Linda

Anonym sa...

Hej Taru o Sofia!
Ni verkar ha en toppen vecka i Paris!! ej´njoy e allt ja kan säga!
kram sandra