lördag, mars 03, 2007

Sofia bloggar- Parisbloggen-neon

Jag önskar verkligen att jag hade hunnit skriva lite mer än så här så att ni alla hade kunnat få ta del av allt som händer, men det har verkligen inte hunnits med!Cacharelvisningen var förstås häftig för att den var så stor med så mycket folk , men den som varit häftigast är Jean-Charles de Castebaljac som var helt galet bra med sjukt häftiga 80-talspimpiga neonkläder, skidoveraller riktigt sköna Djs (Hypnolove, deras myspace hittar ni här) och den bästa stämningen man kan tänka sig, alla (förutom tanterna på front row med fastvuxna tjurminer) bara satt och log! Jubel utbröt när runway:n mitt i showen intogs av ett gäng 8-åringar som visade barnkollektionen (som i princip var vuxengrejerna översatt till barnstorlekar! Så fint!). Galna Muppets-mössor, världens härligaste lekfullhet!Fasen också nu hinner jag inte skriva mer, hade tänkt att jag skulle berätta om alla visningar, mässor och den shopping och det partandet vi hunnit med men ser nu att klockan är ap-mycket. Middag på La Suite väntar, därefter blir det modeparty!Jaja ni får vänta spänt på fortsättningen! Den kommer när ni minst anar det....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte dålig Paris-blogg den här gången...