tisdag, mars 27, 2007

Meet my new sneakers

Måste bara visa dagens köp. The sneakers of my life. Resultatet av Le coq sportifs samarbete med underbara Jean Charles De Castelbajac. Så fort jag såg loggan JC deCASTELBAJAC i sulan så visste jag att det var vi två (tre). Det var det där märket som hade den där supercoola visningen som jag och Sofia var på i Paris, remember? JC deCASTELBAJAC är så rätt just nu, de här sneaksen är så rätt nu. Streetigt-hip hop-old school-åttiotal/electromönster är så jävla rätt just nu. Det, en grå Alex Wangklänning, mina knallrosa läppar och kanske en ljustvättad gammal jeansjacka med uppkavlade ärmar över. Nu är vi redo att möta våren.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med fröken..dessa där var skållheta:-) tjipp

Anonym sa...

Hej!

Kommer du att ta in Alexander Wangs Twill Surfer dress? Jag älskar den och har sett att du ligger lite lägre i pris än net a porter. Det skulle göra mig så glad, så glad.

Tack för en bra butik! Karin

Anonym sa...

Var får man tag i skorna?

Anonym sa...

guuuuud jag måste ha dem! Nu! var kan man få tag på dem? i stockholm helst.

Tarus magazine sa...

Mia: Eller HUR!

Karin: Tyvärr är den inte med bland de beställda...men mycket annat fint.

Anna: Jag köpte mina på Scoop här i Göteborg, utöver där vet jag tyvärr inte var de finns.

M: Om inte Scoop finns i Sthlm så vet jag tyvärr inte.

Anonym sa...

Vad kostade de?
De är superfina!

Tarus magazine sa...

Anonym: Ca 1000 kr kostar de.