onsdag, december 13, 2006

Planeringsdag på luciadagen

Sorry att jag varit frånvarande de senaste dagarna. Har haft övermycket att göra och blogger har dessutom krånglat.

Det ser ut som om showroominvigningen får vänta till några dagar efter nyår. Väntar fortfarande på en del inredning som inte är levererad och allt måste ju såklart vara tiptop innan ni kan få komma och hälsa på!

Dessutom får vi hoppas att det första av vårleveranserna dykt upp, så att ni som kommer på invigningen, får en första blick på våra fina vårnyheter. Förutöver inredningedelarna, så håller jag just nu på att planera de läckra goodiebagsen som var och en av de inbjudna skall få med sig... mmm, de går inte av för hackor kan jag meddela.
Återkommer med exakt invigningsdatum inom kort.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hur blir man inbjuden på denna spännande invigning?! ;)

Anonym sa...

Det ska verkligen bli jätteroligt att få se hur det kommer bli, och jag måste säga att jag verkligen saknar att inte kunna gå och prova och känna på alla fina grejer du får in. Kommer inbjudan att gälla för en person, eller får man ta med sig en vän? Jag har pratat så mycket om Shopaholic så jag har en vän som väntar nästan lika mycket som jag på att du ska öppna.

Anonym sa...

ser med spänning fram emot detta. :) tills dess, god jul och gott nytt år gumman!

Anonym sa...

Åh.. Låter underbart :D Får bara de som bor i GBG inbjudan? Jag hade gärna kommit tillsammans med en kompis kanske..

Anonym sa...

Ta det lite lugnt mellan varven bara, så du inte bränner ut dig nu! Ska bli otroligt spännande att se bilder från showroom när det blir klart - eller i verkligheten när jag tittar in:-)

Tarus magazine sa...

Anonym: De som bor i eller i närheten av Göteborg och som brukar handla på Shopaholic, skicka ett mail till mig om du är sugen på att komma, och ge gärna en kort förklaring till varför du vill bli inbjuden, så ska jag kika på det:)

Tess: Du får gärna ta med dig en kompis!

Frostis: God jul på dig också. Mailar en inbjudan så fort allt är klart!

Laura: Nä, du får såklart komma, är du i Göteborg då runt 5:e januari? Jag mailar dig en inbjudan när datumet är klart!

Mia: Hehe, att ta det lugnt är inte något jag har i åtanke just nu. Har man bara roligt under tiden man jobbar, så kan man jobba hur mycket som helst, känns det som:)

Anonym sa...

Ja, då ska jag planera in det :) Skicka mail du när du vet mer. Ha en fin helg!