måndag, oktober 30, 2006

Snart, snart...

För er som undrar så är Lauren Moffatt plaggen på väg och finns här inom någon timme...
Dagen har nämligen bestått av att packa paket, packa paket och packa paket, så därför har vissa andra saker blivit något framflyttade. Samtidigt som paketering tar upp största delen av tiden iochmed rean, så håller vi även på att flytta ut butiken, such a boring job att packa flyttlådor, verkligen..

Vilken jäkla tur att jag har en så underbar pojkvän som hjälper mig när tiden inte räcker till, inte nog med att han är den vackraste mannen i världen, han är även den mest hjälpsamma och pålitliga personen jag någonsin stött på... allvarligt, vad skulle jag göra utan honom?


Trots att det är så mycket att göra så hann jag ändå knäppa några bilder på mig själv, de illustrerar mig i mina net-a-porterfynd från häromdagen..
Allt passar dessutom utmärkt ihop med de snyggaste svarta pumpsen ever och årets snyggaste onyx halsband...

7 kommentarer:

Anonym sa...

oj, vad fina jeansen satt på dig. Hur är de i storlekarna? Har vanligtvis 30, vilken storlek bör jag isåfall beställa?

Anonym sa...

Åh.. Jätte fint, verkligen :) Funderar på pumpsen.. Ser perfekta ut. Och kanske tröjan från Vanessa B ;)

Anonym sa...

då undrar jag, går det inte längre att handla i den gamla butiken?

Anonym sa...

underbara blå skor som kommit in, shit!

Anonym sa...

Snyggt! Jeansen ser ut att sitta helt perfekt!

Anonym sa...

Åh vilka fina jeans! hur är dom i storleken?! är vanligtvis en 27a.. Tack på förhand!

Tarus magazine sa...

Anonym: de är ju märkta efter franska storlekar och inte efter jeansstorlekar som tex.29, 30
Ex en fransk 36 är som en svensk 34. kolla i deras storleksbeskrivning så hittar du säkert rätt.
Laura: Ja pumpsen ja, det här är THE pumps! Gorgeous.
Anonym2: Nope, men snart går det istället att handla i vårt showroom på Vallgatan. Öppnas i början av december.
Anonym längst ner: Jag är vanligtvis en 26a och tog 34, så du skall nog ta en 36.