onsdag, oktober 25, 2006

The Shopaholic residence

Ok, nu var det klart! Häromdagen fattades ett mycket moget beslut av Shopaholics styrelse (dvs mig) ang företagets framtid...

Shopaholic stänger ner sin lilla butik och öppnar upp sitt nya, stora, fina, mer centrala showroom/kontor/studio på Vallgatan här i Göteborg. Flytten sker redan nu i nästa vecka den 1 november.

Jag saknar nästan ord för hur skön den här flytten skall bli.
Jag kommer att ha mer tid att satsa på internetbutiken och mer tid åt resor och annan utveckling av företaget. Dessutom kommer allt att finnas tillgängligt på samma plats: fotostudio, showroom, kontor och butik... The Shopaholic residence med andra ord..
För att fira vår flytt har vi nu 15% rabatt på hela sortimentet här i butiken i Göteborg, fram tom 31 oktober.

Om du bor i Göteborg och känner att du vill bli inbjuden till vår stora invigningsfest så kan du höra av dig till mig på info@shopaholic.se. Inbjudan dyker upp så fort den nya lokalen står klar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Taru :) Skulle önska jag bodde i Göteborg så jag kunde komma.. Kanske jag kan planera in det.. När kommer den bli ca?

Anonym sa...

Så kul Taru, Lycka Till!!

Anonym sa...

Hej, menar du att rabatten inte gäller internetbutiken? Det känns i så fall orättvist att var man bor skall avgöra! Vitsen med internetshopping är ju just att den geografiska hemvisten inte ska ha någon betydelse! Susanne

Anonym sa...

susanne: flytten verkar ju bara röra butiken i göteborg och inte internetbutiken? eller har jag fel?

Anonym sa...

Vad roligt! När kommer den nya hemsidan upp?

Tarus magazine sa...

Laura: Jag skriver ut här på bloggen när jag vet mer exakt men det blir nog inte förrän i början av december.
Nina: Tack! Du får komma förbi när du är hemma i Göteborg nästa gång!
Susanne: Kolla in shopen nu, har fixat rabatt till alla!
Anna: Inom två veckor hoppas jag (tidsoptimisten)