torsdag, oktober 26, 2006

25% rabatt på allt i butiken!!

Idag känner jag mig på ett fantastiskt bra humör i mina sköna ankelboots från Lashy. Ny lokal, en ny hemsida på gång, billig shopping, en ny New York tripp inplanerad, andra fantastiska nyheter, ja allt det här måste jag bara få dela med mig av och mitt sätt att göra det är att ge mina medlemmar 25% rabatt på hela sortimentet på Shopaholic fram tom 31 oktober!!
För att ta del av rabatten, använd koden: tarusblogg vid kassan.
Ring mig eller maila mig om du har några frågor.
(Rabatten gäller ej på Alexis Bittars onyx halsband)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte klok!;) Rea överallt gör mig fattig!! Mvh Gunilla

Anonym sa...

Härligt med rabatter! =)

Anonym sa...

Vilket generöst erbjudande! Nu blir det shoppa av :)
Tack Taru!

Mvh

Anonym sa...

Supersnygg outfit! Älskar kjolen - var kommer den ifrån?

Anonym sa...

Hej Taru! Vad kommer skinnjackan från Mike&Chris kosta ungefär? Tack för en bra o underhållande webbsida och blogg!

Tarus magazine sa...

Gunilla: Haha, måste ju uppmuntra alla 'Shopaholics' till mer shopping;)

Amanda: eller hur:)

Anonym1: Det var så lite!

Anonym2: Kjolen kommer från Alvin Valley och fanns här i somras.
Har en kvar hängande här i butiken, i XS.

Anonym3: Ca 7000 kr kommer den att kosta. Kul att du gillar shopen och bloggen!

Anonym sa...

är det "bara" i butiken i gbg som 25% rabatten är, eller funkar den även över nätet?