tisdag, september 26, 2006

Twinkle nytt

Lite nytt från Twinkle by Wenlan har precis kommit fram till oss och såfort allt är fotat och klart så ligger bla denna fina kofta uppe på sidan. Ni som handlade hos Shopaholic förra hösten kommer kanske ihåg de härliga kabelstickade koftorna som då fanns i butiken..
På tal om att fota, vad tycker ni om att se plaggen på detta sätt i butiken? Tycker ni att vi borde fota plaggen både på en människa och på galge eller räcker det med människa?
Personligen tycker jag att det kan vara fint att se plaggen även på detta sätt, vad tycker ni?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar att se plaggen på galje också. Det skulle vara bra med både och tycker jag!

Anonym sa...

Isf både och... Väldigt trist när man bara får se på galje.

En fundering - vad ska man göra för att få rabatt på Shopaholic. Det finns ju tydligen.. Jag har handlat ganska mkt hos er men aldrig blivit erbjuden ngt sånt. Buhu! ;)

Anonym sa...

Jag tycker att det är bra att få se plaggen på många olika sätt! Så jag tycker absolut både och!

Anonym sa...

Jag vill gärna se på galge också!

Anonym sa...

Både och :)

Anonym sa...

Ja, både och är absolut positivt, men ta absolut inte bort bilder där man ser plaggen på, för det är verkligen super att det finns. Sen gillar jag ju att se från olika vinklar också, och om det är några detaljer så gärna en förstoring just på det området.

Tarus magazine sa...

Tack alla för era åsikter! Det blir nog galge i fortsättningen, fast då i kombination med kroppsbild.

Anonymous som undrar över rabatt:
Vi försöker emellanåt att ta kontakt med de som vi har sett som återkommande kunder i våra register. Dessvärre är det system som vi nu har, väldigt dåligt utvecklat och allt måste göras manuellt. Nu när vi har några tusentals medlemmar så är det lätt att missa någon medlem som borde belönas med någon form av rabatt.
Om du känner att du handlat mycket hos oss och inte blivit erbjuden rabatt, kontakta mig gärna på mailen så fixar vi det!
Det är skönt att vår nya sida snart lanseras för då kommer det bli lättare för oss att vara mer personliga med varje kunds uppgifter och historik och därmed också ha lättare att ge särskilda rabatter.