torsdag, november 15, 2007

Tågblogg

Sitter på tåget på väg hem till Stockholm igen efter några dagar i Götet. Sitter här och lyssnar igenom låtar jag ska spela på lördag på Amaranten. Det kommer bli fett! Risken finns iofs att jag kommer spela den här eller den här låten typ hela kvällen.. Underbart är i alla fall att mina kära vänner Amanda, Fanny och Emelie kommer upp från Göteborg. Ni som inte redan har osat på eventet på facebook borde definitivt komma förbi och ta en drink med mig och mina vänner!
Lördag kl 22:00 på First hotel Amaranten på Kungsholmen it is.


på X2000.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad synd att jag redan har planer för lördag. Bor granne med amaranten och älska din musiksmak. jaja, en annan gång:)

Tarus magazine sa...

Anna: Så synd. Men nästa gång då!

Anonym sa...

Hej Taru.
Jag saknar dig som en tok,
puss systerSabina