fredag, november 16, 2007

I need some privacy

Ibland funderar jag över vad det här egentligen är för blogg och när andra frågar så har jag svårt att exakt säga vad det faktiskt är. Borde vara en modeblogg med tanke på att den är länkad genom Shopaholic men med tanke på att inläggen till 80% handlar om annat än mode (typ om mig själv..) så är det inte en modeblogg och kommer aldrig bli. Ibland får jag för mig att sväva ut med mitt musikintresse, men en musikblogg är det ju knappast heller. Nej, det som jag definitivt verkar tycka om att skriva om, (för det älskar jag: att skriva alltså) är om mig själv och mitt halvintressanta liv. Ibland har jag saknat möjligheten att vara ännu mer personlig men tänker alltid på faktumet att bloggen just är "Shopaholics blogg" och därför måste tona ner mig själv med tanke på mina kunder och mitt företag. Men nu är det snart slut på det. Eftersom mode knappast är det enda mitt liv är uppfyllt av eller det enda jag finner intressant, så är det nu dags för mig att vänja mig av med att leva med Shopaholic 24/7. Från och med nästa vecka kommer ni istället att hitta mig på en helt ny plats, långt från Shopaholic där jag kommer att skriva lite om mode, lite om musik men mest om mina egna funderingar och tankar om mig själv, vad jag gör och livet i största allmänhet, helt ocensurerat. Shopaholic.se kommer såklart finnas kvar men utan blogg. Även om jag är säker på att den nya bloggen inte kommer falla er alla i smaken så hoppas jag att ni som gillar det jag skriver följer med mig i flytten. Isåfall ses vi snart igen.

(Och sista dagens i den här bloggen: Skinnjacka: Mike&Chris, Jeans med hög midja: H&M, Skor: Zara, Linne: Banana Republic, Väska: Second hand)

19 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart vi vill fortsätta läsa!=)

Anonym sa...

Vad heter den bloggen då?

Anna sa...

Självklart hänger jag med. Är ett stort fan av dig:)

Anonym sa...

VAD KUL!!!!DET ÄR KLART JAG
HÄNGER MED!!!LÄSER DIN BLOGG DAGLIGEN,FAST HOPPAS ATT DEN NYA BLOGGEN SKA UPPDATERAS OFTARE.
KRAM
NADIN

Anonym sa...

jag hänger också med, älskar din blogg:)
Vesna

Anonym sa...

Jag hänger absolut med, älskar din blogg och blir bara glad om detta betyder att du tänker uppdatera oftare! Trevlig helg!

Anonym sa...

Hänger med for sure ;) Kram

Anonym sa...

Bara du länkar till nya så är jag där!

Anonym sa...

Självklart!!!

Anonym sa...

följer jättegärna med!! : )

Smartasmia sa...

Jag hänger givet på:-) All lycka till med nybloggsstart!

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Vera sa...

jag hänger me!

Anonym sa...

Hej
Beställt ett par skor från Shopaholic och fått en bekräftelse. Dock ingen leverans. Har skickat mail, men inget svar.
Brukar du/ni inte svara på mail? Något telefonnummer har ni ju inte heller.

Är besviken då jag missat annan rea för att lägga undan pengarna till skorna, och nu verkar det som om ni inte kommer att leverera, eller ens skicka något svar.
Dålig stil!

Anonym sa...

jag förstår dig söt!! kul att ha sprungit på dig lite här under veckorna.. förlåt om jag har varit lite disträ... kram på dig och lycka till med nya bloggen.. kram

Anonym sa...

En blogg meed alldeles för liten text?

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack

Anonym sa...

Hi therе mаtes, its great artісle
concегning tеachingand еntirely dеfined,
keep іt up all the time.

Revieω my ρage ... augen lasern