onsdag, november 07, 2007

Catwomen som hiphop-DJ?

Dåligt med bloggning här. Varit i Göteborg längre än planerat och jobbat, jobbat och jobbat. Träffat kära vänner. Varit på Halloweenfest utklädd till Catwomen (that was hot!) Ätit goda middagar. Höstpromenerat och jobbat ännu mer. Annat roligt som hänt/händer: Finska Cosmopolitan skall nästa vecka intervjua mig om mig och mitt liv (hur intressant nu det kan vara?) och nästa lördag kör jag min första DJspelning i Stockholm. Ni som vill lyssna på smooth soul, funk och old school hip hop måste definitivt komma till Hotel Amaranten på Kungsholmen nästa lördag kl 22:00 där jag och DJCamille spelar. Kom förbi! Drinks on me för alla Shopaholictjejer. Nu ska jag försöka somna någon timme tills tåget är framme i Stockholm, blev precis medbjuden på nåt event ikväll som jag måste försöka bli pigg till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kommer LÄTT. Puss på dig.

Tarus magazine sa...

Anna: Ja! Kom!