torsdag, oktober 04, 2007

Paris update

Mitt huvud håller på att sprängas. Paris är verkligen inte bra för hälsan på något sätt. Vet inte hur mycket champagne jag fick i mig igår på Playboy-festen på VIP room. Att de inte direkt följer rökförbudslagar här ger mig dessutom möjlighet att kedjeröka konstant. Bad bad, men fan vad kul det var igår. Träffade både Cobrasnake och Kanye West. (ok, träffade är väl ett fel valt ord, det är ju inte direkt så att jag känner snubbarna). Har suttit på hotellet och jobbat hela förmiddagen och nu är det dags att beta av lite möten och en rejäl shoppingrunda! Planerna för ikväll: Vernissage, middag och någon fest.

Dagens: Kappa: Cacharel, Väska: Botkier, Jeans: Sass&Bide, Tröja under från Acne, Skor lackballerinas, vad annars?
(Här ser ni förresten en bättre bild på väskan, den är verkligen den snyggast svarta väska jag äger!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Taru,du har riktig roligt i Paris..Vad är det för solisar du har på bilden?

Anonym sa...

gud så snygg den där luella tishan är.. måste nog köpa en innan den tar slut! enjoy paris darling! kram

Tarus magazine sa...

Anonym: H&M

Fashionholic: Ja, t-shirten är verkligen jättefin!