tisdag, oktober 16, 2007

married to my work

Phu... Har sovit i snitt tre timmar per natt den senaste veckan. Livet som egenföretagare är verkligen ingen piece of cake vill jag meddela. Så egentligen borde jag vara trött, stressad och pressad, men är trots brist på sömn ovanligt glad idag. Varför då? Jo för att imorgon kommer min bästis Fanny hem till mig för ett par dagar av girl-talk och mysiga middagar. It could'nt be in a more perfect time! Med tanke på att jag nyligen flyttat ifrån mina vänner och numera är gift med mitt jobb så är det så oerhört skönt de få stunder man får tillbringa med människor som man älskar.

Dagens: Skjortklänning Permanent Vacation, Stövlar: second hand från New York.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat Taru!Även om det är mycket att göra visst är det härligt när du ser resultaten!Underbara bilder,fortsätt så!(det måste vara du på bilderna med klääningen:)

Anonym sa...

Snyggt!!

Anonym sa...

Samma storlek i de "nya" Sass&Bide som i Worlds Apart? Eller ska man gå ner? Mvh

Anonym sa...

Klänningen är otroligt snygg på dig! Vad härligt med favoritbesök, det är viktigt att träffa de som ger en positiv energi!