onsdag, oktober 24, 2007

If I had a reason...

Om jag hade gått på fest ikväll så hade jag haft på mig den här supersnygga klänningen från Stylein. Kanske tillsammans med min svarta lilla blazer med uppkavlade ärmar, tunna strumbyxor, svart kuvertväska och ett par grova, chokladbruna boots med klack. Nu ska jag ju bara ta en drink med Alex ikväll så klänningen får vänta.. Så länge får den så fint pryda vår snygga provdocka i showroomet som är stylad med klänning, Luellaväska och Cacharelskor. Perfect combo as well.

3 kommentarer:

Anonym sa...

verkligen HUR snygg som helst.. är den i lack??.. grr hur snyggt som helst!!

Anonym sa...

Den där är fantastisk, har suktat efter den i månader nu. Vad kommer priset att ligga på?

Tarus magazine sa...

Fashionholic: Ja verkligen perfekt. Gjord i bomull med ngn lackliknande yta.

Annika: Den ligger uppe i butiken nu, kostar 1399:-