lördag, oktober 06, 2007

Busy friday

Gud vad mycket vi hann med igår. Först en som vanligt, spektakulär visning av JCDC. Hans kollektioner får mig verkligen att bli glad. Inte kanske för att den är typiskt mig med sina något svårburna plagg, men den har så mycket energi, attityd och färggladhet att jag inte kan annat än att älska märket. Fantastisk visning! (Sofia, du skulle varit här!)

Efter det mötte vi upp min vän Romain och två personer från skivbolaget Wagram för en långlunch/möte på Absinth. Mycket givande möte måste jag säga. Innan kvällens bravader hann vi även med att besöka både Luellas och Derek Lams showroom och av båda kollektionerna hittade vi så mycket vansinnigt snygga plagg, kommer bli tufft att välja ut det bästa när allt känns fantastiskt. För er som samlar på Luella T-shirtar kan jag berätta att vårens t-shirtar kommer ha tre olika målningar av Batman.

Så här såg jag ut igår. Kjol: Luella, Polo: H&M, Skor: Zara och väska: Botkier.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjolen är fantastisk! Får du in den till shopaholic? pris??

Tarus magazine sa...

Kjolen är perfekt, ca 2000 kr kommer den kosta och kommer upp om ngn dag.