onsdag, mars 28, 2007

Vilken dag.

Vilken dag...hur soligt och somrigt som helst. Två timmars lunch i solen med en mycket intellektuell och inspirerande person som jag just nu har megastora businessplaner på gång med. Önskar jag kunde säga mer men det måste vänta. Har precis varit i showroomet och packat upp de underbart fina plaggen från Permanent Vacation. Fatta vilka snygga skjortklänningar som låg i paketet. Allt kommer upp efter helgen. Nu ut igen för en lätt barrunda med Emelie. Så här är jag klädd idag. Zaraklänning, Chloé boots, Andrea Brueckner väska i lack, Ray Ban-brillor, Alexis Bittar armband samt vintage armband och över det en skinnjacka från Mike&Chris. (och nej, jag kan tyvärr inte svara på varför jag alltid råkar se så sur ut på kort)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hey...du ser inte sur ut..du ser stencool ut:-) tjipp och gutår

Anonym sa...

jisses, vad snyggt!!!

Anonym sa...

Är du sur? Tror jag inte. Skit i det, för du är såååå snygg!! Har fått paket från dig idag, väska och den lilla svarta! Ska hämta ut, spännande!Förresten, vad för skor från Seychelles kommer att dyka upp?

Anonym sa...

Åh, vad kul när Permanent Vacation kommer. Har du någon aning om var priset kommer ligga på skjortklänningen?

Anonym sa...

Aaah, vilken underbar klänning! Älskar mönstret och färgerna verkligen. Sitter just och laddar upp de miljarder, känns det som iaf, med bilder som jag tog under min weekend i London med turer till Bath och tokig dag med bästis som slutade med att jag länsade allt fint jag hittade på hela Oxford street i London... ;)

Tarus magazine sa...

Mia: Tack.

Sofie: :)

Mia: Det komemr lite olika modeller från Seychelles, snart finnd e här så kan jag visa bilder då. Hoppas att den svarta klänningen passade bra!

Anonym: Priset för skjortklänningen är 1450 kr.

Aenigma: Åh London är ju fantastiskt, hoppas jag också kan ha tid att åka dit för shopping snart igen:)