fredag, mars 30, 2007

Permanent Vacations skjortklänning

Precis inkommen efter en sen lunch på Soho. På mig idag har jag en underbar skjortklänning från Permanent Vacation. Träffade och snackade förresten lite med Alexandra och Amanda igår på Nöjesguidenhänget, så söta tjejer är de och jäkligt grymma på det de gör. Jag är numera ett stort fan av deras slappa, softa design och det känns kul att få ha deras märke här i butiken inom kort.
Gårdagen var förresten väldigt lyckad. Först på Lokal med Nöjesguidenfolket och sedan vidare till Locatelli. En jäkla champagnehetskväll blev det på Locatellis jubileumsfest. Känns som jag fortfarande har typ två liter taittinger i skallen. Fett seg idag med andra ord, men tur att man fortfarande är ung så pallar jag med att gå ut även ikväll. Middag på Wasa Allé väntar om några timmar.

12 kommentarer:

Anonym sa...

ooo en sådan klänning vill jag ha!! :)

Anonym sa...

gud vad fin Taru..! kommer den in på måndag eller? :) ha en underbar helg!!

Anonym sa...

Så snygg skjortklänning!

Anonym sa...

Skjortklänningen var superfin. Vad är det för skor du har på bilden?

Tillvaron sa...

Grymt snygg! Så vill jag strosa runt på stan.

Anonym sa...

Klänningen är superfin! Sån vill jag ha!!

Anonym sa...

När kommer stylein in?? Längtar efter deras klänningar!

Anonym sa...

Hej Taru. Kommer du att ta in vita cherry-tee linnen igen?

Anonym sa...

Hej Taru kommer du att ta in Biancan igen?
Jag hoppas det:)

Anonym sa...

Jättefint! Har en fråga (och önskemål): Kommer det in nya Cherry tees? Mina önskemål när det kommer till färger i så fall är svarta, vita och bruna ! Please...

Anonym sa...

Håller med ovanstående gäng... Please ta in Cherry-Tee i vitt igen. Det går nämligen inte att hitta ett enda snyggt och prisvärt vitt ribbat linne i hela sta´n!!!

Tarus magazine sa...

Laura: Nu finns den inne!

Tess: Det är ett par gamla från Zara.

Anonym: Snart hoppas jag också. I april var det sagt, så inom två-tre veckor får vi hoppas på.

Madeleine: Ja, de är på väg och bör finnas här inom kort.

Anonym: Tror inte att Bianca kommer dyka upp här igen denna säsong.

Anonym: Ja, Cherry Tee finns här snart med vita, svarta, bruna, navy och gråa.