måndag, februari 26, 2007

Tävling - vinn en resa till Paris fashion week!!


FlyMe-Göteborgs eget lågprisflygbolag flyger till Paris från
Göteborg, varje onsdag och söndag.

Snabba puckar här, men som ett sista led i modeveckornas snabba tempo så lottar nu Shopaholic i samarbete med lågprisflygbolaget FlyMe ut en tur och retur biljett till modets huvudstad Paris, där vinnaren får följa med mig på modevisningar och modemässor för att se vilka trender som vi kommer att få se nästa höst, vi kommer även att hinna med både shopping och en del fest. Vinnaren kommer sedan att få rapportera om sin resa för oss andra, med bilder och text, här i bloggen.
Vi flyger från Göteborg redan på onsdag morgon och återkommer till Sverige på söndag kväll.
Du som vill vara med och tävla, skickar in ett foto på dig själv och svarar på denna enkla fråga.
  • Berätta varför just du vill följa med Taru till Paris.

Du som tävlar måste vara över 20 år och vara flexibel nog att kunna vara i Göteborg redan nu på onsdag morgon. I priset ingår flygbiljett t/r till Paris från Göteborg samt hotell för hela vistelsen. Vinnaren står själv för ev. resa till och från Göteborg.

Alla svar skickas till min mail (info@shopaholic.se) senast kl 17:00 imorgon tisdag. Vinnaren presenteras här i bloggen imorgon kväll och vårt beslut av vinnaren kan ej överklagas.

Ett stort lycka till!

UPDATE: Jag hade nästan förträngt att jag fyller 25 på fredag, så den som vinner kan, utöver spännande modeupplevelser, räkna med minst en hård partynatt i helgen...

9 kommentarer:

Anonym sa...

åh fy vilket pris!! synd att jag inte är ledig i veckan:( grattis till den som vinner!

Anonym sa...

Neeej! Haha... Jag bokade min resa till Paris igår kväll. Det blir säkert jättekul under modeveckan för dig. Trevlig resa!

Anonym sa...

Skit också, förbannar just nu mitt trevliga och ganska välbetalda heltidsjobb eftersom det inte finns en chans att jag kan ta ledigt med så kort varsel...

Anonym sa...

imponerande pris, din blogg håller lika hög klass som ett exklusivt modemagasin. keep up the good work!

Anonym sa...

synd att man inte har åldern inne, fanstastiskt pris du har klurat ut!

Anonym sa...

Vilket fint pris! Skulle vara jättekul men jag vet att det finns många andra som skulle uppskatta det mera så jag avstår från att tävla. :)

Anonym sa...

Vilket pris!!!
Om jag kunde bara skaffa bernvakt...
Grattis till vinaren och trevlig resa:)))
Nadin

Anonym sa...

tråkigt att man behövde vara 20 :) Jag avundas den som vinner :) Jag tänkte höra hur planerna med butiken i Stockholm går ?

Anonym sa...

Att tävla eller inte tävla det är frågan, undrar om jag kan få ledigt från jobbet med så kort varsel! :D