torsdag, december 14, 2006

Min nya fina kofta

På tal om nätshopping. Jag har länge funderat på att ge mig själv den här koftan i julklapp från min favoritdesigner, Rick Owens.
Men när jag sprang på den här skönheten från Jessica Cato, så var valet givet, en handstickad ullhistoria med de rätta volangdraperingarna i den perfekta elefantgrå nyansen och dessutom från svenska västkusten.
Där sparade jag några tusenlappar och det här blir garanterat en högst välanvänd kofta. Inte nog med att den är supersnygg och so Taru, den är dessutom väldigt skön att ha på sig och supervarm i dessa vintertider.
Ett hett tips till dig som uppskattar fint hantverk av bra kvalité och annorlunda skärningar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhh..ett utmärkt val! Grattis:-)

Anonym sa...

Jag tänkte fråga hur mike & chris skinnjackan är i storleken, Stor? liten? normal? Tack på förhand!

Tarus magazine sa...

Janna: Den är helt normal i storleken.