Vanliga frågor gällande nya shopen
My god... jag trodde att det skulle bli ett lugnare arbetstempo nu när hemsidan äntligen blivit klar, men där trodde jag helt fel. Så här mycket ordrar är... överväldigande. Inte för att packa trehundra paket är det roligaste man kan göra, men det är underbart att nya sidan har fått en så bra start! Har haft lite svårt att hinna med att svara på alla mail och på alla frågor som jag blivit överöst med så här kommer några svar på de allra vanligaste frågorna jag fått:
- Slouchy bootsen är inte tillgängliga för förbeställning längre. På måndag kommer man kunna beställa dem igen, då utan rabatt eftersom rabatttiden då är över.
- Just nu går det tyvärr inte att se fler alternativ(tex andra vinklar) av plagg och skor som har fler än en storlek. Detta av den korkade inställningen i det programmet som shopen ligger i. Skall åtgärdas fortast möjligt.
- Rabatten är också en sak som påverkas av dumma, opåverkbara inställningar. De som sedan tidigare är registerade medlemmar har inga problem med detta, men nyregistrerade medlemmar kan ha svårt att se 20% rabatten, detta måste dessvärre uppdateras manuellt tills vi löst problemet. Har du problem med att se rabatten: Ring eller maila mig så uppdaterar jag det omedelbart! (just nu jobbar jag ca 20 timmar per dygn, så det går bra att ringa även efter telefontiderna)
- Ni som har personliga rabattkoder från förra butiken och vill använda dem; hör av er till mig så fixar jag på en gång.
Har ni andra frågor så är ni såklart välkomna med dem till mig.
5 kommentarer:
Hej,
måste bara berömma dig för din otrolig kundservice! Kan inte bli bättre!
Oj oj, 300 paket är inte illa. Grattis!!
Vill bara berätta att jag nu sitter med mina röda Gardeniastövletter på mig och är helnöjd! Dessutom är jag överväldigad över snabbheten - det tog ju bara 1 dag!!
Jag har inte fått min rabatt, men jag får ju inga svar på mail? Och det är ingen som svarar på det angivna telefonnumret heller...
Erica: Tack! Jag är själv en väldigt krävande kund när jag shoppar och jag vet vad man som kund behöver och förväntar sig. Hög servicenivå är för mig en självklarhet. Kul att det syns och uppskattas!
Malin: Vad kul att du är nöjd med dina Gardeniaskor, de är störtsköna eller hur?!
Anonym: Det var ju oturligt att du inte fått det svar du har förväntat dig, ring eller maila gärna igen om du vill så lovar jag dig snabbare svar. Du skall såklart få rabatten, och alla som inte har fått det kommer automatiskt att få rabattbeloppet krediterat till sitt kort.
Skicka en kommentar